Consiliul Coordonator al Audiovizualului organizează cea de a treia rundă de consultări publice

Joi ,Martie 15, 2018 - 15:01

 

Consiliul Coordonator al Audiovizualului organizează cea de a treia rundă de consultări publice pe marginea Regulamentului privind procedura și condițiile de organizare și desfășurare a licitației pentru selectarea companiei care va efectua măsurarea cotelor de audiență

Consiliul Coordonator al Audiovizualului, în vederea executării dispoziției art. 66din Codul audiovizualului, care prevede că măsurarea cotelor de audiență se efectuează de către o companie selectată în baza unei licitații publice transparente, cel puțin o dată la 5 ani, a aprobat conceptual, în cadrul ședinței din 12 februarie 2018, proiectul Regulamentului privind procedura și condițiile de organizare și desfășurare a licitației pentru selectarea companiei care va efectua măsurarea cotelor de audiență.

În conformitate cu prevederile art. 9 și art. 11 din Legea privind transparența în procesul decizional, CCA a propus spre consultări publice respectivul proiect de regulament. Până pe data de 01 martie 2018, la CCA au parvenit propuneri și recomandări din partea unor organizații și instituții interesate, drept care respectivul regulament a fost modificat și îmbunătățit.

Consiliul Coordonator al Audiovizualului a inițiat o serie de consultări publice pe marginea Regulamentului privind procedura și condițiile de organizare și desfășurare a licitației pentru selectarea companiei care va efectua măsurarea cotelor de audiență, cu participarea radiodifuzorilor, reprezentanților caselor de publicitate, agențiilor de publicitate, beneficiarilor, societății civile etc.

Prima rundă de consultări a avut loc pe data de 05 martie 2018, cea de a doua – la 12 martie 2018.

Astfel, pe data de 19 martie 2018, la ora 09.00, în sala de ședințe a CCA (etaj II, str. Vlaicu Pârcălab, 46), CCA va desfășura cea de a treia rundă de consultări publice pe marginea Regulamentului privind procedura și condițiile de organizare și desfășurare a licitației pentru selectarea companiei care va efectua măsurarea cotelor de audiență, cu participarea societății civile și a radiodifuzorilor care nu au beneficiat de serviciile unui măsurător de audiență.

Aceste consultări publice au drept scop definitivarea Regulamentului, care în varianta sa finală urmează să corespundă standardelor și uzanțelor internaționale pentru selectarea companiei care va efectua măsurarea cotelor de audiență pe piața audiovizuală din Republica Moldova.

Serviciul Comunicare și relații cu publicul